آموزش ثبت نام نرم افزار Briton CCTV Pro + تنظیمات
نرم افزار briton cctv pro

آموزش ثبت نام نرم افزار Briton CCTV Pro + تنظیمات

یکی از مسائلی که امروزه بسیاری از افراد سعی در یادگیری آن دارند به دلایل امنیتی و شخصی خود، یادگیری نحوه راه اندازی انتقال تصویر دوربین مداربسته بر روی تلفن همراه خود میباشد. شرکت های سازنده دستگاه های ضبط تصاویر دوربین مداربسته نیز سعی بر این داشته اند که نرم افزار های انتقال تصویر خود را به ساده ترین حالت ممکن طراحی و در دسترس عموم قرار دهند. یکی از این نرم افزار ها، نرم افزار Briton CCTV Pro می‌باشد که در واقع نسخه بهینه شده نرم افزار Briton CCTV است که سازگاری بسیار خوبی با سری جدید دستگاه های برایتون دارد. پس اکر شما به تازگی دستگاه برایتون خریداری کرده اید و یا قصد راه اندازی انتقال تصویر بر روی تلفن همراه خود دارید با ما در ویدیو زیر همراه باشید تا در عرض کمتر از 4 دقیقه با نحوه ثبت نام در نرم افزار briton CCTV Pro و تنظیمات آن آشنا شوید.

همانگونه که در ویدیو نیز مشاهده کردید، ثبت نام در نرم افزار برایتون CCTV Pro با استفاده از شماره تلفن همراه و یا ایمیل قابل استفاده است که پس از ثبت نام باعث میشود تا در هر نقطه از دنیا و با هر تلفن همراه با مشخصات وارد شده در ثبت تام به دوربین های مداربسته خود دسترسی کامل داشته باشید.


شما میتوانید به منظور درخواست راهنمایی و یا نصب نرم افزار Briton cctv pro در شهر اصفهان از طریق نمایندگی برایتون در اصفهان با شماره ۰۹۱۳۳۶۴۸۶۴۱ تماس حاصل نمایید و یا جزئیات پروژه خود را به شماره واتس‌اپ داده شده ارسال نمایید.

مشاهده مطلب  امکانات دوربین Briton IOT (بخش سوم)

نظر خود را بنویسید