آموزش فعالسازی سرویس اعلان پیامک برایتون
آموزش سرویس اعلان پیامک برایتون

آموزش فعالسازی سرویس اعلان پیامک برایتون

در مطلب گذشته در خصوص سرویس اعلان پیامک برایتون به طور مفصل صحبت کردیم و با ویدیویی از این قابلیت ویژه پرده برداشتیم. در اینجا قصد داریم تا با آموزش فعالسازی سرویس اعلان پیامک برایتون با ما همراه باشید، پیش از ادامه لازم به ذکر است که این سرویس رایگان نیست و نیاز به شارژ اعتبار جهت استفاده می‌باشد که اگرچه برای کاربران خوشایند نیست اما با توجه به هزینه هایی که این سرویس داشته منطقی و ارزشمند است.

شما برای فعالسازی این سرویس نیاز به نصب نرم افزار Briton cctv pro دارید و اگر بر روی تلفن همراه خود نصب می‌باشد اقدام به بروزرسانی نمایید تا در بخش تنظیمات طبق تصویر زیر روی هشدار پیامکی ضربه بزنید تا وارد مرحله بعد بشوید.

آموزش فعالسازی سرویس پیامک برایتون

در مرحله دوم تنها کافیست صفحه را به پایین بکشید تا گزینه فعال کنید را مشاهده کنید. با ضربه بر روی آن به مرحله بعدی خواهید رفت

آموزش فعالسازی سرویس پیامک برایتون

در مرحله سوم نیاز به خرید بسته مورد نظر دارید. شما اگر برای اولین بار و به صورت آزمایشی قصد دارید تا از سرویس اعلان پیامک برایتون استفاده کنید گزینه اول را انتخاب نمایید تا به صورت 7 روزه رایگان در اختیار شما قرار بگیرد و در صورتی که برای مدت بیشتر قصد فعالسازی آن را دارید سایر گرینه ها را با توجه به نیاز خود انتخاب و شارژ نمایید.

آموزش فعالسازی سرویس پیامک برایتون

در مرحله پایانی گزینه “بله متوجه شدم” را تیک بزنید تا شرایط و ضوابط را تایید کنید تا با پیغام موفقیت آمیز بودن عملیات از این سرویس استفاده نمایید. پس از مشاهده این پیغام شما در هر زمانی که دسترسی به اینترنت نداشته باشید از محیط خود در صورت بروز اتفاق آگاه خواهید شد تا در کمترین زمان اقدام به بررسی محیط خود کنید.

مشاهده مطلب  آموزش نرم افزار FoV به منظور تعیین زاویه دید دوربین مداربسته

سرویس اعلان پیامک برایتون

 

مشاهده ویدیو آموزش فعالسازی سرویس اعلام پیامک برایتون:


در صورت نیاز به دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه و یا خرید و نصب محصولات برایتون ار طریق نمایندگی برایتون اصفهان و یا با شماره 09133648641 تماس حاصل بفرمایید

نظر خود را بنویسید