راهنمای خرید موتور درب اتوماتیک ریلی در سال 1400
راهنمای خرید موتور درب ریلی اتوماتیک

راهنمای خرید موتور درب اتوماتیک ریلی در سال 1400

اگر درب ریلی منزل شما یک درب ریلی با ابعادی کوچک و متوسط و یا حتی بزرگ باشد و قصد تجهیز آن به یک جک برقی دارید باید قبل از خرید مواردی را در به طور کامل و دقیق در نظر بگیرید و سپس پس ار انتخاب نیز با کارشناس مربوط مشورت‌های نهایی را انجام بدهید تا در آینده به مشکلات متعددی برخورد نکنید. به طور کلی دربهای مجتمع‌های مسکونی و تجاری در دو حالت قرار دارند که به بررسی هر یک میپردازیم

  1. درب به حیاط ( درب در محیط باز و در معرض باران و آفتاب می‌باشد)
  2. درب به ساخت ( بالای درب مسقف بوده)

۱- درب به حیاط

اگر درب ریلی منزل شما رو به حیاط است و قصد اتوماتیک کردن آن دارید ترجیحا از جکهای زیرسقفی استفاده نکنید، به دلیل عدم مقاومت در برابر باران و آفتاب و گرد و غبار و همچنین امنیت پایین تر نسبت به موتورهای دنده شانه ای.
در اینگونه درب‌ها به دلیل اینکه صدای موتور و لرزش برای ساکنین مهم نیست و این صدا و لرزش به ساختمان منتقل نمی‌شود، پیشنهاد ما انتخاب موتور ریلی دنده شانه ایست که می‌توانید راهنمای انتخاب موتور دنده شانه ای درب اتوماتیک را در ادامه مطالعه بفرمایید و سپس انتخاب و خرید نمایید. اما با اینحال اگر درب شما رو به حیاط است و بازهم قصد خرید جک زیرسقفی دارید، راهنمای خرید جک زیرسقفی را از اینجا مطالعه بفرمایید

۲- درب به ساخت

اگر درب ریلی شما، درب به ساخت باشد، یعنی بالای درب سقفی وجود داشته باشد، قطعا استفاده از موتور دنده شانه ای پشیمانی برای شما به بار خواهد آورد و آن هم فقط و فقط به دلیل انتقال لرزش و کمی صدا به طبقات بالاست، پس در اینگونه دربها حتما از جکهای زیرسقفی که در بازار به جک سکشنال هم شناخته می‌شوند استفاده کنید.

عموما قدرت این جکها با نیوتن سنجیده می‌شود و دلیل آن هم استفاده عمده از این جکها در سایر کشورهاست که در دربهای سکشنال استفاده میشود. اما در ایران بیشتر در دربهای ریلی استفاده میشود.

اگر تا اینجا با ما بودید و قصد خرید یک جک درب اتوماتیک ریلی دنده شانه ای برای درب خود دارید لازم است تا بدانید که تنوع این نوع موتورها بسیار بالا بوده و در توان های مختلفی روانه بازار شده است مانند قدرت موتور، تحمل وزن جابجایی موتور، کشور سازنده و امکانات نرم افزاری متفاوت و …

  • رنج قیمت تا ۵ میلیون تومان
    در این بازه قیمتی در حال حاضر موتور با کیفیتی که کارایی لازم را داشته باشد وجود نداشته و تنها در شرایطی میتوان با قیمت زیر 5 میلیون موتور دنده شانه ای خرید کرد که لوازم جانبی از جمله ریل دنده شانه یا مدارفرمان را نیاز نداشته باشید.

  • رنج قیمت ۵ تا ۱۰ میلیون تومان
    در این رنج قیمتی تنوع خرید به مراتب بیشتر بوده و گزینه خرید‌ها در مدلهای ایرانی و چینی محدود میباشد و نام یکی دو برند مطرح نیز در عرصه درب های اتوماتیک نیز به چشم میخورد. گزینه های خریدی که عمدتا دارای قدرت یکسانی با سیستم کارکرد یکسان (الکترومکانیکی) میباشند. با معرفی گزینه های خرید جذابی در این رده در راهنمای خرید موتور ریلی درب اتوماتیک همراه باشید

جک درب اتوماتیک ریلی کروز 1100: 

در این بازه بهترین گزینه خرید جک درب اتوماتیک ریلی کروز 1100 می‌باشد. این موتور با بهره مندی از موتور پر قدرت خود توان جابجایی دربهای نیمه سنگین و سنگین تا وزن 1 تن را به راحتی داشته و حتی میتوان از آن در تردد های نسبتا بالا نیز استفاده نمود. شاید تنها مشکل این جک ریلی کروز 1100، مدارفرمان ساده آن باشد که تنظیم و پروگرام آن برای هر کسی آسان نیست و نیاز به کمی تجربه دارد اما امکاناتی که هر مصرف کننده ای لازم دارد را در خود داشته مانند دو سرعته بودن، soft start ، قابلیت اتوماتیک بسته شدن، عبور پس از چشم و موارد اینچنین.

خرید محصول

جک ریلی یال 1500:

پس از جک کروز دومین پیشنهاد ما در این بازه قیمتی، جک ریلی یال 1500 می‌باشد که کیفیتی قابل قبول و مدارفرمانی به مراتب بهتر از جک ریلی کروز 1100 داشته، یکی دیگر از برتری های این موتور وجود میکروسوئیچ میباشد که در شرایطی که امکان تنظیم با زمان میسر نیست بسیار کاربردی میباشد. این جک با گارانتی 3 ساله عرضه خواهد شد.

خرید محصول

جک ریلی بلانکو زئوس :

در این بازه قیمتی، وجود یک اسپانیایی برای شما شاید غیر منتظره باشد اما واقعیت داشته و این جک ریلی بلانکو مدل زئوس در این رده قیمتی یکی از گزینه های خوب خرید میتواند باشد. اگرچه این جک تحت لیسانس اسپانیا بوده و مستقیم ساخت این کشور نیست اما کیفیت ساخت بسیار خوبی داشته و با توجه به میزان هزینه ای که شما میکنید یک انتخاب بینظیر میباشد. از امکانات بسیار خوب این موتور میتوان به موارد زیر اشاره کرد

  • قابلیت اتصال به تجهیزات نظارتی و امنیتی (Loop detector ، درب بازکن سیمکارتی)
  • قابلیت تنظیم توان موتور در لحظه start و stop بطور جداگانه
  • قابلیت تنظیم سرعت موتور
  • مجهز به سیستم ترمز الکتریکی
  • مجهز به 2 سرعت جهت حرکت و ایستادن بیصدا
  • دارای گیربکس های بسیار مقاوم و محکم صنعتی
  • دارای خلاص کن با کلید مخصوص جهت موارد اضطراری
  • بدون نیاز به قفل برقی
  • سیستم خلاص کننده دستی در صورت قطع برق شهر
  • برنامه ریزی مدار کنترل به صورت تمام دیجیتال
  • تشخیص خطا به صورت خودکار
  • مقاوم در برابر بادهای شدید
  • دارای امکان عیب یابی سیستم توسط برد فرمان

خرید محصول

جک ریلی بتا F500:

تا این لحظه جای خالی موتورهای چینی به چشم میامد تا نوبت به معرفی این جک ریلی بتا مدل F500 رسید که با ولتاژ ورودی 220 ولت تغذیه میشود. این برند نام آشنا اگرچه امکانات خاصی نداشته و چه از لحاظ کیفیت و چه از لحاظ امکانات در سطح متوسط رو به بالا میباشد و تنها برتری آن نسبت به سایر چینی های بازار خدمات پس از فروش بسیار مناسب آن میباشد. پس اگر از ان دسته خریدارانی هستید که به خدمات پس از فروش اهمیت زیادی میدهید و نگران خرابی و تعمیرات در آینده یک محصول هستید این جک ریلی بتا مدل F500 را به شما پیشنهاد میکنیم.

خرید محصول

جک ریلی بتا F550:

جک ریلی بتا F550 نیز مشخصاتی همانند مدل F500 دارد با این تفاوت که ولتاژ ورودی آن 24 ولت میباشد.

خرید محصول

جک ریلی بازرانته 800:

موتور ریلی بارزانته 800 را بسیار از همکاران به اسم یک برند ایتالیایی به کارفرمایان خود معرفی میکنند که این موضوع هم مورد تایید ما نیز میباشد اما مراحل ساخت و تولید آن در چین میباشد، این جک ریلی بارزانته 800 توان جابجایی دربهای سبک و نیمه سنگین تا وزن 800 داشته و در رنج قیمتی خود تنها رقیبش جک ریلی بتا f500 میباشد.

خرید محصول

جک ریلی بازرانته 1500:

اخرین محصول در این رنج قیمتی نیز به جک ریلی بارزانته مدل 1500 کیلوگرم اختصاص داشته که مناسب برای دربهای نیمه سنگین و سنگین میباشد. این موتور ریلی تمامی امکانات لازم برای اتوماتیک کردن یک درب را داشته که مشخصات فنی آن را در لینک زیر میتوانید مشاهده نمایید.

خرید محصول

  • رنج قیمت ۱۰ الی 30 میلیون تومان
    در این رنج محصول معمولی وجود ندارد، تمامی محصولات با کیفیت و عمدتا از برندهای متعبر می‌باشند. مجتمع هایی که تردد بالاتری دارند و یا در رده ساختمانهای لاکچری هستند معمولا به سراغ این محصولات میروند و خود و درب ساختمان خود را تا بیش از ۱۰ سال از هرگونه سرویس و خدمات بی نیاز میکنند. با ما همراه باشید با معرفی چند محصول از این رده در راهنمای خرید جک سکشنال

جک درب ریلی FAAC 741:

جک درب ریلی فک 741 توان جابجایی دربهایی تا وزن 900 کیلوگرم را داشته و توانایی کارکرد تا 30 مرتبه در ساعت را دارد. این جک ساخت کشور ایتالیا بوده و با 4 سال گارانتی توسط این فروشگاه عرضه خواهد شد.

خرید محصول

جک درب ریلی FAAC 844:

از این جک معمولا در دربهای سنگین مانند درب کارخانه ها و مراکز صنعتی استفاده میشود. جک ریلی faac 844 توان جابجایی دربهایی تا وزن 1800 کیلوگرم را دارد و بدون شک بهترین گزینه خرید برای افرادیست که قصد خرید یک موتور ریلی پرقدرت را دارند

خرید محصول

جک درب ریلی Nice thor 1500 :

شاید باورنکنید اما این برند بیش از آن چیزی که حتی بر روی کاغذ ارائه میکند به شما توان و کارکرد میدهد. موتور بسیار باکیفیت و بیصدا و همچنین قیمت مناسب باعث شده تا در این رنج قیمتی بهترین گزینه خرید برای هر شخصی باشد.

خرید محصول

 

نتیجه گیری:

همانگونه که در راهنمای خرید موتور ریلی درب اتوماتیک دیده شد تنوع خرید در بازار نسبتا بالاست و گزینه های خرید زیادی با ارائه قدرت موتوری نسبتا یکسانی وجود دارد اما اگر سرانجام قصد داشته باشیم تا ۳ محصول را به شما بر اساس تجربه فروش، نصب و خدمات داده شده به شما ارائه کنیم پیشنهاد ما بر اساس بودجه شما انتخاب یکی از این ۳ برند می‌باشد.

  1. جک دنده شانه ای کروز 1100
  2. جک دنده شانه ای بتا F500
  3. جک دنده شانه ای Nice thor 1500

شما میتوانید به منظور درخواست بازدید و یا نصب در شهر اصفهان از طریق شرکت ایمن فربد سپاهان با شماره ۰۹۱۳۳۶۴۸۶۴۱ تماس حاصل نمایید و یا جزئیات پروژه خود را به شماره واتس اپ داده شده ارسال نمایید.

نظرات (1)

[…] ما انتخاب موتور ریلی دنده شانه ایست که می‌توانید راهنمای انتخاب موتور دنده شانه ای درب اتوماتیک را از ای…، انتخاب و خرید نمایید. اما با اینحال اگر درب شما رو به […]

نظر خود را بنویسید