راهنمای خرید جک زیرسقفی در سال 1403
راهنمای خرید جک زیرسقفی در سال 1403

راهنمای خرید جک زیرسقفی در سال 1403

اگر درب ریلی منزل شما یک درب ریلی با ابعادی کوچک و متوسط باشد و قصد تجهیز آن به یک جک برقی دارید باید قبل از خرید مواردی را به طور کامل و دقیق در نظر بگیرید و سپس پس ار انتخاب نیز با کارشناس مربوط مشورت‌های نهایی را انجام بدهید تا در آینده به مشکلات متعددی برخورد نکنید. به طور کلی دربهای مجتمع‌های مسکونی و تجاری در دو حالت قرار دارند که به بررسی هر یک در راهنمای خرید جک زیرسقفی در سال 1403 میپردازیم

  1. درب به حیاط ( درب در محیط باز و در معرض باران و آفتاب می‌باشد)
  2. درب به ساخت ( بالای درب مسقف بوده)

۱- درب به حیاط

اگر درب ریلی منزل شما رو به حیاط است و قصد اتوماتیک کردن آن دارید ترجیحا از جکهای زیرسقفی استفاده نکنید، به دلیل عدم مقاومت در برابر باران و آفتاب و گرد و غبار و همچنین امنیت پایین تر نسبت به موتورهای دنده شانه ای استفاده از این نوع جک ها پیشنهاد نمی‌شود.
در اینگونه درب‌ها به دلیل اینکه صدای موتور و لرزش برای ساکنین مهم نیست و این صدا و لرزش به ساختمان منتقل نمی‌شود، پیشنهاد ما انتخاب موتور ریلی دنده شانه ایست که می‌توانید راهنمای انتخاب موتور دنده شانه ای درب اتوماتیک را از اینجا مطالعه، انتخاب و خرید نمایید. اما با اینحال اگر درب شما رو به حیاط است و بازهم قصد خرید جک زیرسقفی دارید در ادامه با ما و راهنمای خرید جک زیرسقفی همراه شوید. (لازم به ذکر است در صورت خرید جک زیرسقفی برای این درب‌ها حتما از یک کاور برای پوشاندن قسمت موتور استفاده نمایید)

۲- درب به ساخت

اگر درب ریلی شما، درب به ساخت باشد، یعنی بالای درب سقفی وجود داشته باشد، قطعا استفاده از موتور دنده شانه ای پشیمانی برای شما به بار خواهد آورد و آن هم فقط و فقط به دلیل انتقال لرزش و کمی صدا به طبقات بالاست، پس در اینگونه دربها حتما از جکهای زیرسقفی که در بازار به جک سکشنال هم شناخته می‌شوند استفاده کنید.

عموما قدرت این جکها با نیوتن سنجیده می‌شود و دلیل آن هم استفاده عمده از این جکها در سایر کشورهاست که در دربهای سکشنال استفاده میشود. اما در ایران بیشتر در دربهای ریلی استفاده میشود.

اگر تا اینجا با ما بودید و قصد خرید یک جک زیرسقفی مناسب برای درب خود دارید لازم است تا بدانید که زیرسقفی های موجود در سطح کشور عمدتا ساخت ۴ کشور هستند . ایران، چین، ایتالیا و آلمان که با توجه مشخصات درب و بودجه خود میتوانید انتخاب نمایید.

  • رنج قیمت 10 تا 25 میلیون تومان
    در این رنج قیمتی تنوع خرید به برندهای ایرانی و چینی محدود می‌شود که البته نام یکی دو برند مطرح در عرصه درب های اتوماتیک نیز به چشم میخورد. که در ادامه به معرفی آنها خواهیم پرداخت

جک زیرسقفی یونی گیت 1200N: 

این جک سکشنال را بدون شک بهترین گزینه خرید در این رنج قیمت و در رده زیرسقفی های ایرانی باید دانست و با مشخصات بسیار خوب، خدمات پس از فروش مناسب و خرابی بسیار پایین تبدیل به پرفروش ترین جک در سال 1402 نیز بشود. این جک با قدرت ۱۲۰۰N و دارا بودن ۴۳۰ سانتی متر ریل تسمه ای توانایی جابجایی دربی به وزن ۷۰۰ کیلوگرم تا بازشوی ۳۷۰ سانتی متر را به شما ارائه دهد. البته اگر شما نیاز به بازکردن درب بیش از اندازه گفته شده داشته باشید تنها کافیست ریل به اندازه مورد نیاز خریداری کنید و در زمان نصب به انتهای ریل متصل کنید.

خرید محصول

جک زیرسقفی یونیورسال:

شاید بتوان این جک زیرسقفی را در رده ارزان ترین جکهای بازار معرفی کرد اما این جک مشخصاتی دقیقا یکسان با جک زیرسقفی دلتا دارد. سیستم ریل آن نیز دارای سیستم زنجیری بوده و بازشو ۳۷۰ سانتی متر به شما خواهد داشت که البته این جک نیز قابلیت افزودن ریل دارد.  اما تفاوت قیمت ناچیز این جک با دلتا تنها به دلیل خدمات پس از فروش مناسب تر جک دلتاست که باعث شده تا این جک در رتبه دوم در این دسته قرار دهیم. با این وجود اگر قصد خرید این محصول را دارید و در اطراف شما این جک نصب شده و عملکرد آن را دیده اید متوجه هستید که عملکردی بسیار روان و بی آزاری داشته و مشکلی برای شما پیش نخواهد آورد. (ساخت چین)

خرید محصول

جک زیرسقفی بتا ۱۲۰۰N:

جک زیرسقفی بتا که با نام Forse نیز شناخته می‌شود محبوبترین گزینه خرید در این رده است که با توجه به قیمت خوب و خدمات بسیار خوب بهترین گزینه خرید در این رده قرار می‌گیرد. این جک با ریل ۴۳۰ سانتی متری و سیستم زنجیری قدرت زیادی در حرکت دربهایی تا وزن ۷۰۰ کیلوگرم دارد و بازشو تا ۳۷۰ سانتی متر به شما خواهد داد. قابلیت اضافه کردن ریل نیز در این مدل وجود دارد. این جک ساخت کشور چین میباشد که به همراه چشم و فلاشر توسط این فروشگاه عرضه می‌شود.

خرید محصول

جک زیرسقفی چفت ۱۱۰۰N:

جک زیرسقفی چفت اولین جک سکشنال ساخت ایران در این لیست است که دارای قابلیتهای متعدد و متفاوتی نسبت به سایر مدلها نیز هست. این جک برخلاف سایر مدلهای گفته شده که دارای موتور ثابت بودند، دارای موتور متحرک است و مدارفرمان آن نیز قابلیت اتصال به دو ریل دارد. این به این معنیست که شما اگر دو درب کنار هم دارید نیاز به خرید ۲ سیستم کامل نیست و تنها با خرید یک پک کامل به همراه ریل اضافه ۲ درب خود را اتوماتیک کنید که در پایین آوردن هزینه نقش بسزایی خواهد داشت. کیفیت ساخت، خدمات پس از فروش، امکانات مدارفرمان همگی در بالاترین سطح بوده و به همراه ضمانت نامه کتبی باعث شده تا بهترین گزینه خرید در این رنج باشد. این محصول در ایران و در شهر اصفهان تولید می‌شود که با قدرت ۱۱۰۰ نیوتن مناسب برای دربهایی ریلی تا وزن 700 کیلوگرم میباشد.

خرید محصول

جک زیرسقفی اکسترا 4024:

جدیدترین محصول اضافه شده به لیست زیرسقفی های ایرانی جک زیرسقفی اکسترا 4024 می‌باشد که دارای طراحی و کیفیت خاص و قابل توجه می‌باشد. جک زیر سقفی اکسترا مدل 4024 به دلیل تازه وارد بودن در بازار اسم و رسم کافی در بین مصرف کنندگان نداشته اما از این محصول در آینده نزدیک نقدهای مثبت بسیاری خواهیم شنید، سیستم موتور متحرک و بازشو تا 370 سانتی متر به همراه مدارفرمان فارسی و قابلیت تشخیص مانع از ویژگی های مثبت آن میباشد. شما میتوانید این محصول بینظیر را فقط و فقط از طریق فروشگاه اینترنتی سکیوریتی کالا خریداری نمایید.

خرید محصول

جک زیرسقفی بارزانته ۸۰۰:

جک زیرسقفی بارزانته ۸۰۰ همانطور که از مدلش مشخص است دارای قدرت ۸۰۰ نیوتن بوده و مناسب برای دربهای سبک و کوچک، به دلیل عرض ریل ۳۳۰ سانتی متری و بازشوی ۲۷۰ سانتی متری میباشد. اگر کمی با موتورهای کرکره اتوماتیک آشنایی داشته باشید بدون شک نام این برند را نیز شنیده اید. کیفیت بالای این محصول و سیستم تسمه ای در این جک باعث شده تا کمی متفاوت تر از سایر مدلها عمل کند با این حال قیمت محصول نیز نسبت به قدرت کمی بالاست و تنها این موضوع باعث می‌شود تا خرید محصول قابل تامل شود.

خرید محصول

جک زیرسقفی بلانکو آریوس:

یکی از جکهای تازه وارد و خوب بازار این روزها جک اسپانیایی بلانکو مدل آریوس هست که با قدرت ۱۲۰۰N توانایی جابجایی درب با وزن ۷۰۰کیلوگرم را به راحتی دارد. کیفیت این سکشنال بسیار قابل قبول بوده و گارانتی ۳سال تعویض آن نیز باعث شده تا گزینه خرید مناسبی شود. ریل تسمه ای ۳۳۰ سانتی متری و بازشو۲۷۰ سانتی متری این محصول باعث میشود تا حرکت بیصدا و روان و بدون نیاز به روغن کاری و سرویس برای مصرف کننده داشته باشد تا افرادی که توانایی صرف هزینه برای این جک دارند و اهل سرویس و روغن کاری نیستند به سراغ این اسپانیایی بروند. لازم به ذکر است عدم دسترسی به قطعات و خدمات پس از فروش مناسب از معایب این زیرسقفی می‌باشد.

خرید محصول

جک زیرسقفی زومر آپرتو A550:

اخرین محصول در این رنج قیمتی خوشبختانه یک برند بینظیر و بینقص آلمانی است که اگر روند افزایش قیمت در ایران ادامه دار باشد شاید سال دیگر جای خالی این محصول در این رده قیمت حس بشود. این محصول با قدرت ۵۵۰ نیوتن و سیستم موتور متحرک خود مناسب برای درب هایی تا وزن ۴۰۰ کیلوگرم می‌باشد. جک سکشنال Sommer aperto A550 بازشو حدود ۲۷۰ سانتی متر و قابل ارتقا تا 3.7 متر با خرید ریل اضافه میباشد. کیفیت بالای ساخت محصولات آلمانی بر کسی پوشیده نیست و اگر مشخصاتی که گفته شد را درب شما دارد بدون شک این محصول را خریداری نمایید.

خرید محصول

  • رنج قیمت 25 الی 40 میلیون تومان
    در این رنج محصول معمولی وجود ندارد، تمامی محصولات با کیفیت و عمدتا از برندهای متعبر می‌باشند. مجتمع هایی که تردد بالاتری دارند و یا در رده ساختمانهای لاکچری هستند معمولا به سراغ این محصولات میروند و خود و درب ساختمان خود را تا بیش از ۱۰ سال از هرگونه سرویس و خدمات بی نیاز میکنند. با ما همراه باشید با معرفی چند محصول از این رده در راهنمای خرید جک سکشنال

جک زیرسقفی پروتکو Libra Plus:

جک زیرسقفی پروتکو Libra Plus جدیدترین محصول شرکت پروتکو ایتالیا می‌باشد که به تازگی وارد کشور شده است، این جک سکشنال با موتور ۲۴ ولت و توان کششی ۱۰۰۰ نیوتن مناسب برای دربهایی تا ۸۰۰ کیلوگرم می‌باشد، لازم به ذکر است روان بودن حرکت درب در قدرت موتور تاتیر چشمگیری خواهد داشت و وزن ۸۰۰ کیلوگرم برای درب روان درنظر گرفته شده است. توان جک زیرسقفی لیبرا پلاس ۱۰۰ وات تعیین شده است که قدرت بسیار خوبی در هنگام شروع به درب وارد خواهد کرد.

خرید محصول

جک زیرسقفی Sommer 1100SL:

از کیفیت ساخت محصولات آلمانی نیازی به تعریف نیست و برکسی پوشیده نیست که کیفیت حرف اول در این محصول میزند. جک سکشنال زومر ۱۱۰۰ با موتور ۲۴ ولت متحرک توانایی جایجایی لنگه دربی به وزن تا ۹۰۰ کیلوگرم را دارد، این محصول معمولا بر روی ساختمانهای با تردد بالا یا مجتمعهایی که به اصطلاح لاکچری ساز هستند استفاده میشود و درب ورودی مجتمع را تا سالها بی نیاز به سرویس و خدمات خواهد کرد. پس اگر علاقه مند به محصول باکیفیت با طول عمر بالا هستید این محصول را از دست ندهید.

خرید محصول

جک زیرسقفی Beninca Jim3 و Beninca JIM4:

این دو برادر دوست داشتنی به همراه جک زیرسقفی زومر ۱۱۰۰ سالیان سال و قبل از افزایش قیمتهای نجومی در بازار ایران یکه تازی میکردند و گزینه خرید تنها به این ۳ مدل محدود میشد و قیمت مناسب آنها هم باعث میشد تا همه محصولاتی را استفاده کنند که از قلب اروپا وارد کشور میشد. اما با افزایش قیمت ها و وارد شدن درب اتوماتیک به یک محصول لاکچری و عدم تخصیص ارز نیمایی به این محصولات قیمت ها بالاتر رفت تا beninca jim3 و Beninca jim4 را کمتر در بازار خرید و فروش ببینیم. بنینکا جیم۳ با قدرت ۶۰۰ نیوتن مناسب برای دربهایی تا ۵۰۰ کیلوگرم و بنینکا جیم۴ با قدرت ۱۲۰۰ نیوتن مناسب برای برای دربهایی تا ۹۰۰ کیلوگرم میباشد.

خرید جک زیرسقفی بنینکا JIM3
خرید محصول
خرید جک زیرسقفی بنینکا JIM4
خرید محصول

نتیجه گیری:

همانگونه که در این راهنمای خرید جک زیرسقفی در سال 1403 دیده شد تنوع خرید در بازار نسبتا بالاست و گزینه های خرید زیادی با ارائه قدرت موتوری نسبتا یکسانی وجود دارد اما اگر سرانجام قصد داشته باشیم تا 4 محصول را به شما بر اساس تجربه فروش، نصب و خدمات داده شده به شما ارائه کنیم پیشنهاد ما بر اساس بودجه شما انتخاب یکی از این 4 برند می‌باشد.

  1. جک زیرسقفی یونی گیت 1200N
  2. جک زیرسقفی چفت ۱۱۰۰N
  3. جک زیرسقفی اکسترا 4024
  4. جک زیرسقفی زومر SL1100 و جک زیرسقفی زومر 800 و جک زیرسقفی زومر 550

لطفا در زمان خرید، مشخصات درب خود را به شرکت های معتبر در این زمینه داده و مشورت های لازم را قبل از خرید دریافت نمایید و به منظور بهره مندی از شرایط گارانتی و خدمات پس از فروش توسط شرکت نصب کننده، درخواست عقد قرارداد و گارانتی قید شده در فاکتور به صورت مهر شده از شرکت نصب کننده کنید. شرکت ایمن فربد سپاهان آماده ارائه و نصب انواع درب اتوماتیک در شهر اصفهان به صورت کلی و جزیی و در سطح ایران به صورت کلی و ارگانی می‌باشد.

شما میتوانید به منظور درخواست بازدید و یا نصب در شهر اصفهان از طریق شرکت ایمن فربد سپاهان با شماره ۰۹۱۳۳۶۴۸۶۴۱ تماس حاصل نمایید و یا جزئیات پروژه خود را به شماره واتس اپ داده شده ارسال نمایید.

نظرات (1)

[…] شما رو به حیاط است و بازهم قصد خرید جک زیرسقفی دارید، راهنمای خرید جک زیرسقفی در سال ۱۴۰۲ را از اینجا مطالعه […]

نظر خود را بنویسید